fredag 2 oktober 2009

Turgumman

Det blev det vanliga på O'Learys.. Kycklingburgare med pommes, coleslaw och saltgurka.. Det var mycket folk och NHL hockey på TV:n så Micke var glad.. Fan vad det är gott med pommes och coleslaw.. I love it!!!!

Nu ska jag skryta lite.. Jag har faktiskt sålt en högvinst på Triss.. En miljonvinst om man räknar ihop summan.. En stammis kom varje måndag förmiddag och köpte 2 trisslotter av mig.. Han skrapade fram 3 klöver och fick åka upp till Stockholm och skrapa i TV4.. Det är några år sen nu men tänk att jag faktiskt hållit i vinsten.. Jag tror han fick 15 000 kr i månaden i 10 år och han gav mig en jättefin bukett blommor som tack..

Det finns några stammisar som säger att de bara vinner om de spelar av mig.. Särskilt en man som brukar frågar när jag jobbar så han kan komma och lämna in sitt tips till mig då.. Behöver jag säga att han är ledsen över att jag snart ska sluta?? Ganska lustigt för jag vinner inte mycket själv.. Jag jobbade även på Pressbyrån när vi sålde 64 miljoners vinsten på jokern..

Så vill ni vinna, spela av mig ;-)

1 kommentar: