måndag 5 oktober 2009

Allergisk

Jag har inte haft klänning på minst 10 år men nu har jag fått en fix idé och köpt en svart och beställt en i lite gröna nyanser.. Var och hämtade mitt klädpaket idag och blev ju tvungen att prova omedelbart.. Klänningen var fin och materialet väldigt skönt MEN jag såg ut som en tvättäkta tant.. Det var bara handväskan och hatten som saknades.. Jag skrattade så tårarna rann där jag stod framför spegeln.. Jag är nog allergisk mot att ha klänning ;-)

Igår såg jag 6 avsnitt av CSI Miami.. Idag har jag bara sett 2, än så länge.. Kan inte sluta när jag väl har börjat så vi får väl se hur många det blir idag..

3 kommentarer:

  1. Vad du har fått bloggen fin..var hittade du detta någonstan`?

    SvaraRadera
  2. Hej Mia. Vad du har fått din blogg fin. Väldigt rogivande och lugn. Tack för Tärnöbilderna Kram

    SvaraRadera
  3. http://www.scrap-e-blog.blogspot.com/

    där hittade jag den..

    SvaraRadera