lördag 3 oktober 2009

♥ Presenten ♥

Så segt det var att jobba idag.. Gick och la mig med huvudvärk igår och vaknade givetvis med huvudvärk imorse.. Vädret idag med blåst och regn gjorde ju inte saken bättre.. Ingen vill ju gå ut i höstrusket så tiden sniglade sig fram.. Fick oväntat besök av min syster Helen och P.. Jag fick en present.. En underbar present.. En Tatty Teddy i lite större format.. Fan vad glad och rörd jag blev.. Miljoner, miljoner TACK!! Fick ett jättefint kort oxå och jag började nästan gråta när jag läste det.. Ni är så snälla.. Den är så underbar.. ♥ I Love It ♥
Nu gjorde jag det igen.. Det är nog tredje gången jag beställer en film som jag redan har i min filmhylla.. Hur klantig kan man bli egentligen?? Ja det får bli en present till Lucas och Elias denna gången.. De andra 2 var skräckfilmer så de får jag behålla eller försöka sälja på Tradera..
Som det kan bli...

1 kommentar: