lördag 10 oktober 2009

Shopping

Tillbaka från en riktig shopping orgie.. Det var länge sen jag handlade så mycket på en och samma gång till mig själv.. Pengarna har rullat ordentligt kan man väl säga :-D
Det blev:
- Svarta stövlar
- En lila blus
- En ljuslila tröja
- Örhänge
- Armband
- Lite scrapbooking saker
- Smink

Det där med smink är ju inte så lätt för mig att handla eftersom jag använder det så sällan.. Det finns ju så mycket att välja på.. Sen var det ju MASSOR med folk i affären och jag hade inte tid att vänta på att be någon om hjälp så det får bli som det blir..
Helen ringde och sa att hon började bli förkyld.. Åh nej, vilken dålig tajming.. Vi åker ju på måndag.. Hoppas det inte bryter ut ordentligt..

Nu ska jag låta inspirationen flöda och pyssla lite med mitt projekt till Annie..

2 kommentarer:

  1. Ja! Det e dyrt med allt man ska ha med sig till Paris:)
    Hoppas verkligen inte att förkylningen bryter ut nu!!!!!
    Har ju ställt in mig på denna resa i månader känns det som.....

    SvaraRadera
  2. Dålig tajming kallas det..

    SvaraRadera