torsdag 8 oktober 2009

Åh vilken dag!!

Höll på att försova mig imorse.. Kunde inte somna igår heller och jag lyckades slumra till ungefär kl 3.. Sov som en sten och hörde inte att väckarklockan ringde både en, två och tre gånger.. När jag vaknade till och slängde ett öga på klockan stod den på 06.43. Det var bara att kasta sig ur sängen, slänga på sig jobbkläderna, ta ett tag med borsten, skvätta lite vatten i ansiktet, borsta gaddarna och springa till jobb.. Stämplade in kl 06.59! Inte illa.. Tur man bor nära jobbet..

Har gått omkring hela dagen med sjukt ont i magen och känt mig lite lätt illamående men har ändå kämpat på bra bland alla varor som skulle plockas upp.. Mot slutet gick det dock lite trögt och när jag slutade kl 16 gick jag raka vägen hem till sängen och la mig under filten.. Suck, jag och Annett som skulle laga kyckling fajitas och titta på Heroes ikväll men det blev inget av det.. Jag mår inte bra och känner att jag inte kan äta något..

Nu är jag VÄLDIGT trött inte så konstigt kanske när jag bara sovit 3 timmar inatt.. ♥Annie♥ ringde från Paris och vi pratade lite om vad vi ska hitta på när vi kommer dit Helen och jag.... Nu är det inte många dagar kvar.. Längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar