måndag 5 oktober 2009

Snurrig

Det blev en blixtvisit till Väla, ganska onödigt egentligen eftersom jag inte handlade något.. Hittade inget kul.. Kom precis på varför jag känner mig lite snurrig i huvudet.. Kan till stor del bero på att jag helt glömt bort att äta idag.. Får skylla på alla telefonsamtal + att jag är deppig.. En sak gjorde mig mycket gladare.. Annie ringde från Paris och vi pratade jättelänge.. Om en vecka åker vi.. Ska bli så roligt.. Längtar jättemycket..

Nu får det bli lite mat annars svimmar jag nog..

3 kommentarer:

  1. Jo..farmor (mormor i ditt fall ;-) )blev visst lite nervös när jag sa att ni skulle till Annie i Paris...hon undrar om ni ska flyga?
    :-D
    Ge Annie en bamsekram från mig!

    SvaraRadera
  2. Ja lite nervöst är det all..

    SvaraRadera
  3. Så ni ska flyga?...
    Ni kommer få det jättemysigt :-)...en höstdag i Paris...härligt!!

    SvaraRadera