lördag 31 oktober 2009

Nackspärr

Ja, jag har nog drabbats av någon form av nackspärr. Min Honey, hon skulle vara snäll när jag kom till jobbet och ge mig lite massage för att det skulle bli bättre. Tanken var ju god men det blev tyvärr motsatt effekt. Nu har jag ännu mer ont från nacken via axlen och ner i armen på höger sida. Dax att beställa tid för riktig massage kanske?? Vet inte hur jag ska klara av morgondagen på jobb. Det blir till att sitta en del i kassan imorgon och det kommer min nacke INTE att gilla.

Igår fick jag tips av Annie om en skräckfilm hon sett på bio i Cannes. Den hette "Drag Me From Hell" och hon tyckte den var bra, trots att hon egentligen inte gillar skräckfilmer. Det gör jag däremot så när jag var på Maxi letade jag som besatt efter filmen men kammade noll. Såg lite senare på internet att den inte släpps på DVD förrän 4:e november. Ha ha, där gick jag som ett fån och letade som en galning helt i onödan. Köpte Änglar & Demoner istället.

Nu blir det några avsnitt med min älskling från Supernatural ♥

1 kommentar:

  1. Tror inte du ska gå och få massage, gå till en kiropraktiker istället. Själv går jag på Kiropraktikerkliniken på "raggartorget".

    SvaraRadera