onsdag 7 oktober 2009

Minne som en guldfisk

Jag har verkligen minne som en guldfisk.. Igår fick jag en inbjudan till Zaids inflyttningsfest och jag svarade att jag gärna ville komma.. När jag sa detta till Micke tittade han på mig som om jag inte var riktig klok.. Vad då tänkte jag, vi ska ju inte göra nåt särskilt på lördag.. Jag hade totalt glömt bort att Mickes pappa fyller år på lördag och att vi ska dit på kvällen.. Hoppsan, vad pinsamt.. Inte bara lite men mycket pinsamt.. Det var som bortblåst trots att vi diskuterade i söndes vad vi skulle ge honom i present..

Minne som en guldfisk, ja det kan man väl säga..

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att jag inte är ensam... =D
    Kul med ett ställe som heter Tärnö !
    Själv bor jag i Tärnsjö. ( Ha, ha... Då borde ju Tärnö ligga i Tärnsjön... =) )

    SvaraRadera