fredag 30 oktober 2009

Stressa

Idag ringde Annie från Paris. Vi pratade JÄTTELÄNGE om allt möjligt. Det var så kul att bara höra hennes röst och snacka en massa skit. Miss you ma ♥soer♥!!
Sen fick jag stressa lite för att hinna fixa iordning allt tills Annett skulle komma kl 18 men det var det absolut värt.. Snurrade rundor på Ättekulla insustriområde och letade efter DHL där jag skulle hämta något. Till slut fick jag ge upp och ringa till Micke för vägbeskrivning. Det var inte lätt att hitta dit. Snabbt inom Maxi och handla och sen laga middag som blev superb. Vi såg 4 avsnitt av Heroes och snackade lite skit.. En mycket trevlig dag med andra ord..

2 kommentarer:

  1. O vad jag blir avundsjuk...;) Jag vill oxå prata med Annie! Hur var det med henne??
    Du verkar må bättre nu , eller?
    Har köpt nytt Buzz o Singstar spel;) Snart får du komma

    SvaraRadera
  2. Ja det blev verkligen superbt gott! Tack för god mat Mia. :-) Två sittningar till sen har vi sett färdigt säsongen... Vad ska vi då titta på tillsammans? Vi får hitta något nytt!
    Kram!

    SvaraRadera