tisdag 6 oktober 2009

Överlevt!!

Ja då har man överlevt denna dagen oxå trots huvudvärk, ont i ryggen och en förlamande trötthet.. Nu sitter jag här nästan halvdöd framför datorn.. Micke ringde precis från fotbollsträningen.. "Vad står det i hockeyn"?? Det var allt han ville.. Oväntat, nej inte alls.. Han har fått för sig att jag är hans personliga målservice.. Färjestad LEDER ju i alla fall så han kanske är på gott humör när han kommer hem..

Det blev inga fler CSI avsnitt igår.. Micke ockuperade soffan och fotboll på TV:n så jag fick snällt lägga mig och läsa.. Sen lyckades han somna i soffan och inte fick jag liv i honom precis..

Trots att jag har minne som en guldfisk kom jag faktiskt ihåg att ställa DVD:n på inspelning så vi inte missar de sista avsnitten av Heroes.. Inte illa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar