lördag 31 oktober 2009

Irriterad

Tänk att man kan bli så irriterad över en liten småsak som att datorn inte fungerar som den ska. Det fullkomligt kokar inuti mig. Jag vill kasta någonting hårt in i väggen eller slå sönder något. Nu har den ju bråkat i 3 dagar så nu är det nog. Com Hem är verkligen under all kritik.. Jag måste erkänna att jag har mens just nu och lider av värsta PMS besvären denna gången. Igår högg jag sönder en penna i mitt stackars skrivbord. Så kan det gå.

Kollade igenom alla foton från Paris. Känner mig lite sorgsen just nu faktiskt. Kanske beror det på saknad och längtan efter någonting?? Det var så underbart at vara i Paris, där kunde jag bara vara JAG. Utan bekymmer och alla jobbiga saker i mitt liv. Dem kunde jag koppla bort och bara vara fri. Tillbaka till verkligheten kom allt smygande sakta men säkert och nu står det mig snart upp i halsen igen. Hm, allt känns konstigt idag. Pratade med Annie så länge och jag saknar henne verkligen. Min lilla Plutt.

Oj vad jag svamlar. Är lite trött just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar