fredag 9 oktober 2009

Sovmorgon

Fick en välbehövlig sovmorgon idag.. Helt slut efter alla nätter jag inte kunnat sova.. Vaknade kl 10.18 av ett SMS från min syster Ida.. Såhär skrev hon:

"Nu har Casper sprungit över regnbågsbron. Ung och frisk igen. Han kommer att vänta på oss där och be oss jaga ekorrar med honom. Där kommer han alltid att vara Casper som vi minns honom. Fina, fina Casper.."

Det är så sorgligt att han är borta och jag känner mig jätteledsen.. Tack syster för ditt fina SMS.. Idag ska jag jobba kl 14-19.15 och det skulle egentligen vara min sista dag på jobbet.. Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom chefen gav mig lite tider framöver.. Jag är tvungen att ta dem annars kan jag bli avstängd från a-kassan..

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund till och sura innan det är dax att gå till jobbet..

4 kommentarer:

  1. Skönt att få sova ut...Tråkigt med lille vovven.

    SvaraRadera
  2. Jag är iallafall glad över att du ska vara kvar på jobb trots allt.

    Diggar ju dig...(som dom säger i 08-land :-D )

    SvaraRadera
  3. Han är så saknad... gamle Roffe :´(

    SvaraRadera