tisdag 20 oktober 2009

Trött

Känner mig sjukt trött idag trots att jag sov till kl 10.. Har varit en snabbrunda på Maxi och köpt sista boken i Twilight serien om Edward och Bella.. Såg filmen Twilight först men tyckte inte den var jättebra precis.. Sen läste jag böckerna och WOW, de var helt enkelt underbara.. Såg om Twilight igår och den var genast mycket bättre.. Nu ser jag fram emot New Moon som har premiär den 20 november..

Fan vad jag saknar Paris, Annie och George.. Vill åka tillbaka NUU!! Jag vet inte var den sprudlande, glada och trevliga Mia i Paris tog vägen nu när vi kom hem.. Glömde jag kanske henne i Paris??

2 kommentarer:

  1. Vi saknar dig med hjärtat inkluderat Madame Odette : )

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå tillbaka!!!! SAKNAR er ALLA!!!!!!
    Gud så roligt vi hade;) Vi får skratta när vi tittar på korten som jag snart ska få hoppas jag... kramis

    SvaraRadera