onsdag 28 oktober 2009

ONT!!

Vet inte riktigt vad jag har gjort men ONT har jag. Det började som lite värk i nacken och spred sig raskt ner över axeln mot armbågen. Har knappt kunnat sova inatt pga att det gjorde JÄTTEONT varje gång jag rörde på mitt stackars huvud. Detta fortsatte även när jag vaknade och har hållit i sig hela dagen. Så med andra ord har min dag på jobbet verkligen INTE varit en dans på rosor. Tiden fullkomligt sniglade sig fram och jag kände mig ungefär som om jag vore 100 år gammal idag. Imorgon ska jag hem till kära mamsen och få lite healing. Hoppas verkligen det hjälper..

2 kommentarer:

  1. Du stod ut idag trots smärtan.
    Du e duktig du.

    Gick det bra annars med allt?
    You know what I mean :-D

    SvaraRadera
  2. Ja jag fick bita ihop. Lite jobbigt mot slutet men det gick. Tja, du vet. Som vanligt.

    SvaraRadera