fredag 2 oktober 2009

Helvetet

Någonting hände igår som gjorde att bubblan sprack med en stor smäll.. Fråga mig inte vad för det vet jag inte så nu är jag i helvetet.. Det gör så fruktansvärt ont och jag känner bara att jag inte orkar mer.. Jag ger upp ALLT nu.. Smärtan är outhärdlig.. Jag kan inte vara glad, positiv och mitt vanliga jag det har jag försökt men jag sjunker bara djupare ner i mörkret.. Har gråtit så många tårar inatt men inte ens det hjälper längre..

Välkommen till helvetet!!

1 kommentar:

  1. Mia mia mia....min älskade syster!
    Lider med dig,,vet inte vad jag ska säga eller om det finns ngt att säga som kan göra det bättre för dig. Jag finns här för dig det vet du, ring när du vill!
    Vi måste ju lösa det igår....
    Älskar dig!! Efter regn kommer solsken..sägs det

    SvaraRadera