tisdag 6 oktober 2009

Sömnlös

Då var den tillbaka igen.. Sömnlösheten.. Känner mig orolig och lite rastlös.. Tänker bara på alla tråkiga och jobbiga saker jag måste ta mig igenom.. Hur jag ska orka och var jag ska finna styrkan att klara det vet jag faktiskt inte men på något sätt måste det gå.. Jag bävar för att gå till jobbet imorgon, vet inte hur jag ska orka mig igenom hela dagen.. Det är så mycket jobbiga känslor som rasar inuti mig.. Hur hanterar man dem utan att gå under och fastna i mörkret?? Jag känner ingen glädje över huvud taget men jag vet att jag måste ta mig samman.. För min egen skull..

Hade räknat med att kunna ta en time out efter den 16 oktober och bara ta hand om mig själv.. Göra det jag känner för.. Hitta min plats i livet och lugna min rastlösa själ.. Bara ta det lugnt och slippa all stress, oro och ångest.. Kanske kunna uppfylla vår högsta önskan om ett barn.. Nu blev allt så mycket svårare och jobbigare..

Varför blir det aldrig som man har tänkt sig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar