torsdag 29 oktober 2009

Healing

Då har jag varit och hälsat på mamma idag. Oscar och Rocky var oxå hemma. Vi fikade lite och pratade om allt möjligt. Efter en stund gick vi ner i källaren in i mammas lilla rum. Jag fick lägga mig på britsen och hon började förbereda allt. Lite tända ljus, värme och lugn skön musik i bakgrunden. Jag bara låg där och kände värmen från hennes händer stråla in i mig. Idag lyckades jag till och med slappna av hyfsat bra. Ingen aning om det verkligen fungerar men det är skönt och jag blir lugn i hela kroppen för några dagar. Just nu är jag helt slut och skulle lätt kunna somna. Kanske borde jag faktiskt gå och lägga mig. Har ju inte kunnat sova särskilt bra på en vecka nu så det hade verkligen varit skönt att SOVA!! Micke ockuperar ändå TV:n med DVD:n så ikväll blir det inget Supernatural. Jag tror jag såg 7 avsnitt på raken igår. Tja, man kan väl säga att jag är LITE besatt just nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar