fredag 9 oktober 2009

Post

Titta vad som kommit med posten till mig idag.. Wolwerine med Hugh Jackman.. Såg den på bio med Annett och vi tyckte båda den var bra.. We love ♥Hugh Jackman♥ han är så snygg, en riktig man.. Ska se den så fort jag hinner och sitta under filten och dregla :-D Har tänkt mycket på min familj i Sölvesborg idag.. Hur konstigt det kommer kännas att åka dit och så finns det ingen Casper som kommer ner för trappan och skäller på mig.. Jag sänder all min kärlek till er alla och hoppas ni mår bra.. Casper, du kommer alltid finnas i våra hjärtan och vi ska aldrig glömma bort dig.. ♥vila i frid♥

2 kommentarer:

  1. Den där filmen var ruskigt bra! Mer sånt tack!

    SvaraRadera
  2. Vad synd om Casper. Jag är ledsen för dig och Sölvesborgs familjen. Det är sà sorgligt.

    SvaraRadera