torsdag 17 september 2009

Vive la France

Då var flygbiljetterna till Paris bokade och betalda, äntligen kan man väl säga.. Vi har haft lite svårt att få tummarna loss jag och Helen. Som vi har velat fram och tillbaka men nu äntligen har vi kommit till skott.. Det är ju lite oroligt med den här Svininfluensan som ska komma ungefär när vi ska resa den 12 oktober.. Blir det så allvarligt eller är hela grejen uppförstorad?? Ja det återstår ju att se.. Visst, det är lite läskigt och jag känner mig faktiskt ganska orolig men samtidigt kan man ju inte sluta leva och göra saker för något som KANSKE kommer.. Åh vad jag längtar efter att få träffa lillasyster Annie.. Det var så länge sen nu, alltför länge sen.. Det ska bli så roligt och spännande att få uppleva Paris, dessutom med en personlig guide :-) Det kan ju inte bli bättre.. Snart ska jag få krama min lilla Plutt!!

2 kommentarer:

  1. Woho, kryss i taket! Vad kul att ni har bokat! Jag hade inte tvekat en sekund... Så kul att få uppleva Paris med bra guide också! Hoppas ni får det riktigt härligt. Oroa er inte för svininfluensan, det är nog rätt haussat. Och som du säger - man kan inte gå och vara rädd för saker hela tiden. Man kan lika lätt få influensan här som någon annan stans. Tvätta händerna ofta och pilla inte i ansiktet. ;-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Den inställningen vill jag ha....;)
    E så fruktansvärt nervööööös!!!!
    Men jag vill ju självklart träffa Annie min kära syster

    SvaraRadera