tisdag 15 september 2009

Brakmiddag

Bjöd in Annett på middag och lite Heroesavsnitt.. Tänkte försöka mig på att laga färsbiffar med kantarelltopping.. Samma som Tina lagade i det första avsnittet av Coockalong fast utan vitlök för det gillar inte Micke.. Tyckte dock det såg lite fattigt ut att bara servera biffar och sallad (enligt receptet) så jag fick för mig att göra hemlagad potatismos till.. Kände mig inte riktigt i form idag så jag var faktiskt lite rädd för att misslyckas med middagen, det har ju hänt förr.. Det såg gott ut och luktade jättegott i alla fall.. Tro det eller ej men det var riktigt gott oxå.. Jag har oanade talanger och ibland så blixtrar jag till.. Vi såg 3 avsnitt på raken av Heroes som fortfarande känns lite röriga.. För många personer och händelser man inte fått kläm på.. Hoppas det blir bättre så småningom..

4 kommentarer:

  1. Jaha!! Då vet jag vad du ska bjuda mig på;))

    SvaraRadera
  2. Mmmm...ser riktigt gott ut.
    När blir det min tur att få smaka?? :)

    SvaraRadera
  3. Det ser riktigt smarrit ut... Kram Ulrika

    SvaraRadera