fredag 18 september 2009

Tillbaka

Idag fick jag jobba i förbutiken mellan 9.30-14. Som jag hade saknat att vara där.. Fick nästan tårar i ögonen ett tag, det är ju här jag vill vara, här jag trivs allra bäst. Det var mycket folk och stressigt men det spelade ingen roll idag. Jag trivdes som fisken i vattnet och kände mig bara så sprudlande glad igen.. Ja det gäller ju att njuta så länge det varar. Nu ska jag packa ner lite grejor och sen sätta mig i min röda Volvo och köra mot Sölves City och hälsa på familjen.. Det var så länge sen sist och ska bli så trevligt.. Imorgon blir det middag med ALLA syskonen samlade.. Det har inte hänt så ofta den senaste tiden eftersom Ida har bott i Falun så det blir kul.. Ska inom Väla en snabbvisit och köpa födelsedagspresent till pappsen.. Han har fyllt år och Simone fyller imorgon.. Grattis till er båda..

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du e glad;) Hälsa alla;) Din pappa o Simone o mina nästkusiner Ida o PIerre... Lustig det där...du e ju oxå min nästkusin och syster. Det e ju inte illa det;)

    SvaraRadera