tisdag 22 september 2009

Tankspridd och glömsk

Har känt mig tankspridd, vimsig, omotiverad och allmänt virrig idag.. Någon bad mig göra något som jag glömde nästan omedelbart.. En annan berättade nåt och plötsligt var jag helt lost och hade ingen aning om vad personen snackade om.. Är det åldern som tar ut sin rätt.. Ibland känner jag mig gammal.. Var tog tiden vägen egentligen??

Åh vad jag är trött på folk som snackar en jävla massa skit hela tiden.. Just nu kacklas det på mitt jobb så man blir nästan galen.. Tänk om det hade arbetats lika mycket som det snackas skit, ja jäklar då hade de jobbat som skållade råttor.. Jag orkar inte ens lyssna längre.. Tycker bara de är så patetiska som inte har något bättre för sig.. Ska bli SÅÅ skönt att slippa.. Nedräkningen har börjat på allvar.. 12 arbetsdagar kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar