lördag 26 september 2009

Nagelbitaren

Jag biter på mina naglar, en ful och dålig ovana som är väldigt svår att sluta med.. Igår gjorde jag det igen, bet långt ner i köttet så nu har jag jätteont i tre av mina fingrar på vänsterhanden.. Snyggt är det inte heller och jag har försökt sluta flera gånger men inte lyckats.. Ibland biter jag utan att tänka på vad det är jag gör.. Har alltid sagt att när jag väl får en förlovningsring ska jag sluta eftersom jag tycker det är fult med ringar och SUPERKORTA naglar.. Det lär ju dock dröja om det någonsin blir av.. Micke är ju lite svårflörtad om man säger så..

Nu laddar jag för barnpassning i eftermiddag.. Wohoooo!!

1 kommentar:

  1. Trodde heller aldrig att jag skulle sluta efter 25 som bitare, men jag har lyckats, hurra för mig :)Du kan om du vill Mia.

    SvaraRadera