onsdag 23 september 2009

Frossa

Har en sån hemsk frossa.. Ligger under filten och bara skakar.. Inatt frös jag oxå något fruktansvärt.. Hade ett täcke, en filt och så Mickes tjocka täcke men ändå frös jag.. Fattar inte vad som är fel.. Så är det nästan varje kväll numera.. Min kropp mår tydligen inte riktigt bra.. Nu precis fick jag ont i bröstet och lite svårt att andas.. Det bara högg till på höger sida.. Jag kanske oxå är på väg att gå in i den där väggen.. Har haft en jobbig dag på jobbet, det kan ju ha något med saken att göra.. Inte vet jag.. Jag fasar för alla jobbiga saker jag har framför mig, det gör inte saken lättare precis..

Igår när jag satt i kassan kom det en kille som skulle betala med kort.. Helt plötsligt får jag syn på hans naglar.. De är halvlånga, filade och målade med svart nagellack och så hade han något som såg ut som typ diamanter på dem.. I övrigt såg han väldigt manlig ut.. Jag kunde knappt hålla mig för skratt.. Det passade inte riktigt ihop.. Ha ha!!

3 kommentarer:

  1. Min älskade syster!!
    Gillar inte riktigt att du inte mår bra....
    Allt kommer att ordna sig med tiden ska du se.
    Du är en så otroligt fin människa:)

    SvaraRadera
  2. Men Honey. Då har du inte sett dom 2 killarna som är ett par.. Den ena e lång å stor, svensk. Hans pojkvän är liten å stor. Så har han blekt sitt hår som är fet å äckligt. Men har han gjort en nagl förlängnin med ljus blått nagellak men mönster.. Tror att han kommer från indien... Man blir äcklad...

    SvaraRadera
  3. Hej Mia
    Gillar inte heller att du inte mår bra.
    Det har inte hänt något väl????
    Eller det är allt runt om kring dig nu , du har ju väldigt mycket att tänka på just nu.
    Men det ordnar sig säkert ska du se, vi finns här om du behöver oss.
    Kram Simone

    SvaraRadera