söndag 27 september 2009

Flugsvampar

Igår gjorde vi flugsvampar Lucas och jag.. Elias hjälpte till med att skala äggen.. Man kan faktiskt äta dem ;-) och de blev fina.. Först fattade jag inte riktigt hur man skulle göra och hade köpt cocktailtomater men det gick inte så bra.. Vi fick traska ner till Hemköp mitt i matlagningen och köpa riktiga tomater.. Idag fick vi sova till kl 7.30 då Elias vaknade.. Han skulle bara smyga in i sovrummet och titta på Lucas & Micke som sov i sängen.. De var redan vakna och Elias la sig och kramade Lucas.. Riktig syskonkärlek, det var så gulligt att se.. Skulle ta en snabbdusch innan Micke behövde gå till fotbollen.. Fick hjälp med att duscha av en liten kille vid namn Elias.. Han tvättade mitt hår till mig.. Nu tittar de på Spirited Away och försöker äta lite frukost och dricka Pucko..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar