måndag 28 september 2009

Helad

Har mått pyton hela helgen och inte var det bättre imorse.. Stapplade på ostadiga ben till Hemköp för att jobba.. Insåg på halva vägen att det nog inte var en jättebra idé men just då hade jag inget val.. Benen kändes som gelé, huvudet värkte och snurrade men det värsta var nog smärtorna i magen, jag kunde knappt röra mig.. Allt gick som i slow motion och jag fick sätta mig ner en stund med huvudet mellan benen och ta några djupa andetag.. Hur fan skulle jag överleva denna dagen?? Strax innan det var dax att öppna kl 10 gick jag in till vår kassachef, som såg att jag var likblek och bad på mina bara knä om hon kunde ringa in någon som kunde komma och jobba.. Jag grät nästan av lättnad när hon återkom efter 15 minuter och sa att Marie skulle komma.. Som tur väl var hade jag inte så mycket att göra utan kunde stå lite lätt lutad mot disken och bara försöka uthärda smärtorna.. När klockan blev 11 kunde jag gå hem och dra täcket över huvudet..

Min mamma gav mig healing.. Med lugn musik i bakgrunden och lite tända ljus ligger jag och känner värmen och kraften från hennes händer stråla in överallt i min kropp.. Jag försöker verkligen slappna av men det är svårt, trots att min kropp är känslomässigt utmattad.. En avslappnad upplevelse med lyckat resultat.. En stund efter kände jag mig lättare till sinnet och smärtorna i magen hade minskat, jag kände mig HELAD...

2 kommentarer:

  1. Lider med dig...... Skönt att du kunde få healing av vår älskade mamma...

    SvaraRadera
  2. Hon kan allt faster Annika! :-D...

    SvaraRadera