torsdag 10 september 2009

Ingen bra dag

Ingen vidare bra dag idag.. En viss Gestapo på jobb fick mig på dåligt humör redan kl 9 imorse.. Vem fan tror hon att hon är?? Kommenderar andra att plocka varor men gör nästan inget själv.. Hon kunde bett mig vänligt istället för att i värsta Gestapostil kommendera mig.. Sånt gillar jag INTE... Seg, trött och ont i huvudet.. Har saknat min Honey på jobb idag.. Hon var hos sin läkare och blev sjukskriven för, ja vad kallar man det med ett fint ord när man har gått in i väggen?? Livet på vårt arbete börjar bli smått outhärdligt.. Vem blir näste man eller kvinna att hamna inne i väggen?? Ja det återstår att se.. Hittade en bild på Micke.. Wohoo!! Han brukar inte fastna på kort men här är han ju, och gör ingen konstig min heller.. I Love You!!

1 kommentar:

  1. Det låter som om det faktiskt är tur att du ska sluta!! Vilket ställe,,o stackars Gunnel:(
    Wohoo!! Fin bild på Micke:) HAr du köpt dig en egen? För han e ju Elias Micke;))

    SvaraRadera