lördag 15 oktober 2011

Trött och träningsvärk

Trött som fan är jag just nu.. Gick ju upp kl 6 imorse för att gå på spinning innan jobbet.. Jag som är så fruktansvärt morgontrött trodde aldrig att jag skulle klara av det men (klapp på huvudet) det gick hur lätt som helst.. Full av energi och på strålande humör hela dagen.. Det kan nog absolut bli en vana :-D

Tröttheten började komma smygande strax innan det var dax att sluta jobba så jag bestämde att Micke skulle handla mat till oss.. Vad som helst bara jag slapp laga mat.. Det blev kebabtallrik med lite popcorn till efterrätt.. Hm, borde kanske ätit sallad eller nåt istället.. Trodde jag skulle somnat för länge sen men icke.. Fastnade vid datan men det är dax att nanna kudden när som helst..

Förresten har jag fått en djävulsk träningsvärk.. Var på Bodypump igår och körde stenhårt med ökad vikt på nästan allt. Klarade till och med göra utfall MED vikter.. Jag hatar dessa utfall, de är nog värst av allt men jag gav mig fan på det och det gick hyfsat.. Lite darriga ben efteråt men inte så farligt.. Kände nästan ingenting på spinningen imorse.. Sen helt plötsligt kom det smygande mer och mer under dagen.. Nu kan jag knappt resa mig eller gå.. Ha ha, precis som det ska vara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar