onsdag 12 oktober 2011

Gräddbullar

En seg dag idag.. Lite småont i halsen igår så jag skippade min träning.. Vaknade imorse och kände mig trött, seg och hängig.. Nått skit i kroppen förmodligen men ingen halsont idag.. Vad gör jag då?? Ja inte går och tränar i alla fall.. Köpte skvallertidning och gräddbullar med mig hem.. Låg i soffan och smaskade i mig som om det inte fanns någon morgondag.. Dåligt samvete, JA!!! Det har jag.. Får träna extra hårt imorgon.. Suck, att man aldrig lär sig.. Nåja, goda var de i alla fall..

Försöker hitta en helg när jag kan åka till Sölves City och hälsa på mina kära där.. Jag saknar dem något förfärligt faktiskt.. Myskväll hos päronen och filmkväll med finaste syster.. Ja, det låter inte dumt alls..

1 kommentar:

  1. Hej min favorit Mia
    Vi saknar dig oxå.Det är alltid lika trevligt när du kommer. Klart vi ska mysa och äta gott, någon favorit?
    Vad roligt att du ska komma. När blir detta?
    Vad duktig du är som tränar och bakar och ligger i. De där färgglada varelserna såg väldigt goda ut.
    Då hörs vi snart, vi har någon helg till som vi tänker campa på innan vi sätter in vår bil.
    Kram Simone

    SvaraRadera