söndag 9 oktober 2011

Söndagsmiddag

Proppmätt efter en mycket god söndagsmiddag hemma hos Mickes föräldrar.. Hans mamma har fyllt år och hans pappa fyller imorgon så vi har firat deras födelsedagar.. En massa god mat och trevligt sällskap.. Helt Okej söndagseftermiddag/kväll.. Nu är jag trött känner jag och tror jag ska krypa ner i sängen under en filt, lyssna på Spotify och bara vara..

Vi tog en tur till Väla där Micke köpte ny jacka men det enda jag kom hem med var öronproppar för 18.50.. Ha ha!! Så kan det gå.. Inte på shoppinghumör idag.. Sparar pengarna till Göteborgstrippen med Alfred istället..
Har fått min första beställning av Macarons idag och den är GRATIS!!! Har några månader på mig att öva så de kan bli helt perfekta :-D Nästa gång jag ska baka blir det andra sorter. Tror jag ska prova Polkagris och kanske Mint, Vanilj eller Salt kola.. MEN jag måste skaffa fler plåtar, minst två till annars tar det alldeles för långt tid om man ska göra flera sorter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar