onsdag 19 oktober 2011

En slagen hjälte

Tillbaka till verkligheten idag och rakt in i hetluften direkt. Massor att göra och full av inspiration och idéer men idag var det ont om tid att göra så mycket annat än det vanliga. Totalt slut och nu ligger det en slagen hjälte i sängen och försöker slappna av. Är verkligen jättetrött men min kudde känns obekväm. Längtar efter kuddarna på hotellet som var fantastiskt sköna. Det snurrar i skallen och jag får nog ta och försöka somna. Blir nog mest svammel nu känner jag. Fan, jag känner mig som om jag är 100 år. Ont i fötterna och lite huvudvärk. Har lite begynnande tandvärk pga godis. Åt nåt kolaaktigt på tåget hem och jag kände hur en bit av tanden följde med. Precis vad jag har råd med nu. Sen har jag fått ont i ljumsken på höger sida. Mest elände med kroppen nu visst. Nä vet ni vad..

GOD NATT !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar