lördag 15 oktober 2011

Höst

Idag lyxade vi till det ordentligt och åt frukost på Espresso House.. Jättegod varm macka med kyckling, mozzarella och pesto (kunde skippat peston dock) och lite varm choklad, givetvis med vispgrädde.. Underbart väder och vi strosade rundor på stan. Jag med Iphonen i högsta hugg. Köpte We Heart Boobies GoodPak (lite rosa inslag) till min Hipstamatic så jag var ju absolut tvungen att testa hur bilderna blev med de olika filmerna man kan välja. Klart jag måste ha den i handen hela tiden då fall jag hittar något jag vill fotografera. Micke skakade bara på huvudet och kallade Iphonen min ögonsten :-D men han fastnade oxå på en bild.. Ha ha!!











Snart dax att gå till jobbet.. Hyfsad träningsvärk idag oxå nya tag imorgon..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar