fredag 21 oktober 2011

Otäckt

Idag när jag gick hem från jobbet och kom fram till huset där jag bor stod porten öppen och när jag gick upp för trappan var även fönstret öppet. Vi började undra om det hänt något och micke sniffade i trappen men det luktade ungefär som vanligt. Vi gick in i vår lägenhet och förberedde mat och åt räkmackor. Sen la jag mig i soffan och loggade in på Facebook. En av mina grannar hade skrivit om lite ACTION på Ringstorpsvägen. När hon kommit hem hade det varit rökutveckling i trappan och hon hade ringt 112. Brandkår, ambulans och polis hade kommit. Lite lagom kaos. Det visade sig att någon hade lagat mat och SOMNAT under tiden.. Vilken jävla idiot. Hela huset kunde ju ha brunnit ner.. Jag känner mig jätteupprörd och helt skakis. Hur ska jag kunna sova inatt?? Det är min stora mardröm/fasa BRAND.. Att det ska börja brinna.. Tycker det är jätteotäckt så nu vill jag flytta.. Det kan ju hända fler gånger om man är så klantig och dum i huvudet. Eller så kan den jävla idioten fara åt helvete och flytta dit han kommer ifrån.. Nu var jag elak men det bjuder jag på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar