måndag 10 oktober 2011

Kondomer

Idag vid 18 tiden på jobbet stod det väl 5 personer runt disken och väntade på sin tur.. En kille kommer fram med en Pucko i ena handen och munnen full av snickers och säger med VÄLDIGT hög och klar röst: "Innan jag tar en kölapp, har ni kondomer?? Tjejesn som jag höll på att expiera fnissade till och jag såg några av de andra kunderna dra på munnenoch jag fick bita ihop tänderna jättehårt för att inte börja fnissa hejvilt och väste fram att ja det har vi.. Han tog en nummerlapp och satte sig för att vänta.. När det sen blev hans tur tog jag fram lite diskret ett paket kondomer och sa: detta är enda sorten jag har här. Han tog upp kondomerna så alla runtomkring kunde se vad han höll i, synade dem och sa återigen med hög och klar röst: Men dessa är ju jättebra!! Fick verkligen bita ihop och nästa kund skulle tack och lov hämta paket. Jag nästan sprang ut i postrummet och fnissade lite lagom för mig själv.. Hahahhahahahahaha!!!

Tur man är lättroad :-D

3 kommentarer:

  1. Vad finns det egentligen att skämmas över? Alla använder konomer (åtminstone) någon gång i livet. Men självklart ska man inte vara högljud och tala med munnen full. (:

    För de som tycker att det är pinsamma att handla kondomer i butiker är välkomna till min e-butik - Kondomtorget (http://www.kondomtorget.se/).

    Så inom kort kanske du ser diskreta försändelser med "Kt"-loggan på i Postrummet! :P

    SvaraRadera
  2. Det kan ju vara bra att veta.. Tack för tipset :-D

    SvaraRadera