torsdag 20 oktober 2011

En nöjd kille

Passade Elias en liten stund idag.. Hämtade upp honom från käraste syster och mamma vid parkeringen utanför The Tivoli.. Vad skulle vi hitta på?? Hm, eftersom vi inte hade jättemycket tid på oss (ca 1 timme) fanns det ju inte jättemånga alternativ. Vi började med att äta vars en korv och prata katter och semester. Sen fortsattevi till leksaksaffären. Jag sa att han kunde få köpa en liten sak.. Först sprang han omkring och tittade på alla STORA saker som var jättedyra och sen ville han ha ett svärd.. (Han har nog MASSOR hemma) Han tjatade om detta fula vita svärd hela tiden., haha. Jag försökte få honom intresserad för andra saker men det var inte lätt.. När timmen gått sa jag att nu fick han välja och hade han sagt svärdet, ja då hade jag ju fått köpa det till honom.. Det blev handklovar och en pistol :-D En nöjd kille busade lite vid vattnet medans vi väntade.. Till slut orkade vi inte vänta på de andra så vi gick och fikade sålänge.. Kladdkaka med vispgrädde ville Elias ha och klart vi skulle ha det.. Helt plötsligt kom Micke och hälsade på.. Han var i närheten och smet från jobb och Elias blev jätteglad. Ja Micke oxå.. Kände mig lite ignorerad ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar