lördag 22 oktober 2011

Lustigkurre

Fortfarande seg och med huvudvärk.. Inte alls sugen på att göra ett endaste dugg.. Tur man har en Lustigkurre i soffan som kan pigga upp en med en och annan rolig kommentar.. Ja han har sina stunder :-D

Middagen är på G.. Lagar gryta idag.. Enkelt och förhoppningsvis gott, perfekt att det sköter sig själv oxå.. Tror att anledningen till mitt humör är MENS. Jag brukar bli på ett jävla humör några dagar innan så det är väl dax snart.. Känner hur det kokar i mig.. Jag och Annett tänkte baka Macarons imorgon.. Hm, kanske bäst att låta bli med detta humöret och ta det en annang gång.. Sist gick det ju INTE så bra när jag kände mig såhär.. Det slutar väl med att smeten sitter i taket eller liknande.. Vi får kanske hålla oss till matlagning och filmtittande och baka Macarons en annan gång.. Ja vi får se vilket humör jag vaknar med imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar