lördag 22 oktober 2011

Paris

Har sovit väldigt illa inatt, precis som jag misstänkte att jag skulle göra och vaknade som ett riktigt monster. Stackars Micke säger jag bara. Jag har huvudvärk och är fruktansvärt seg i kroppen. Typiskt när vi är lediga båda två och jag hade sett fram emot en riktigt mysig dag. Jag skyller på idioten som somnade när han lagade mat. Jag har drömt mardrömmar om en massa bränder och eld. Ingen frukost hade vi hemma heller så det var bara att klä på sig och gå till affären. Kände mig som en Zombie och vet knappt vad jag stoppade ner i min korg. När jag kom hem och packade upp insåg jag att jag saknar någon i Paris väldigt mycket. Jag hade bla köpt Parisisk frukost. Detta åt vi varje dag när jag var i Paris senast. En Croissant (med mandel) och ett glas Tropicana apelsinjuice. Saknar dig finaste syster <3 Micke undrade om jag handlat hela affären när han såg vad jag packat upp. Ja så går det när man går och handlar och är disträ och tänker på annat. Ja, ät som en häst för det blir inte mer mat idag.. Hahahahahahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar