söndag 16 oktober 2011

Hundvakt

Idag har vi varit hundvakt åt Rocky.. Mamma skulle träffa sin syster Carina och de skulle ut på Väla. Han är så söt lille Rocky som blev lämnad till Micke först eftersom jag var och tränade.. Fick många blöta pussar när jag kom hem, ja av Rocky då.. Hi hi.. Sen åt vi frukost och en och annan bit bacon fick Rocky givetvis smaka.. Det gillade han.. Jag och Alfred tog sen en promenad i det underbara vädret så Rocky kunde rastas lite.. Han skulle lukta på varenda träd och sten i Pålsjö skog och gärna hälsa på varenda hund vi mötte och de var ganska många..





Inga loppebon i min soffa sa Micke innan Rocky skulle komma.. När jag kom hem från träningen låg Rocky i soffan på en filt. Oj oj, tänkte jag när Micke kom in.. Han sa ingenting men när jag påpekade att Rocky faktiskt låg i soffan visade det sig att Micke lagt filten där till Rocky :-D sen när Micke gått låg Rocky på en kudde i soffan och hade det skönt..





1 kommentar:

  1. Trodde Ni hade en stor pitt bull i lägenheten när jag kom hem ;-). Han skällde när jag gick förbi....

    SvaraRadera