tisdag 2 november 2010

Nya Linser

Har börjat använda mina nya provlinser.. Det är 4:e dagen idag och det känns sådär.. Jag hoppas det ska bli bra så småningom men men, vi får se.. Känner mig inte så spänd i ansiktet och ansträngd i ögonen i alla fall så det känns ju ganska lovande.. Undra hur långt tid det tar för ögonen att vänja sig..

Har ansträngt mig som fan för att vara nyttig och försöka gå ner några kilo till Paris.. Vill ju kunna använda kläderna jag tänkt mig.. Som det var förra veckan kunde jag inte riktigt knäppa byxorna.. Skulle väga mig idag för det känns på mina jobbyxor att jag gått ner lite.. De sitter lite lösare än vanligt men då fungerade givetvis inte vågen.. Provade byta batterier men den ville inte alls..

Inbillar mig att jag ska kunna gå ner i vikt så att jag kan knäppa byxorna.. Om 2 veckor (16 dagar) åker jag till Paris :-D
Ja ja, det sista som överger en är ju hoppet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar