söndag 31 oktober 2010

Helg

Promenad med Annett igår och sen jobb till kl 22.15.. Micke var på fest så jag hade en lugn kväll efter jobb framför datorn.. Idag blev det en liten promenad eftersom jag hade lite ont i fötterna och mitt knä.. Handlat, fixat middag och försökt göra en E-learning framför datorn.. Gav upp efter en stund och stack hem till Annet där vi tittade på Harry Potter och fången från Azkaban.. Vi ser alla filmer från början så vi är ordentligt uppdaterade när den nya kommer nu den 19 november..

Nu har jag suttit några timmar framför datorn och försökt göra E-learningen.. Med lite hjälp av godis och popcorn har jag kommit en bra bit på vägen i alla fall.. Micke är lite sur för han fick inte tillgång till datorn.. Ha ha, så kan det gå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar