fredag 22 oktober 2010

Sliten

Var så trött igår men lyckades ändå inte somna vilket gjorde att jag nästan försov mig imorse.. Vaknade med ett ryck och kastade ett öga på väckarklockan som stod på 8.53 (jag börjar kl 9.20) så det var bara att kasta sig ur sängen, på med jobbkläderna, tvätta sig och borsta tänder/håret och småspringa till jobb.. Tur man bor nära jobbet och jag stämplade in 9.16..

Trött och seg ville jag bara hem till soffan efter jobb men åh nej.. Då skulle Micke till systembolaget på Väla för att köpa en födelsedagspresent till festen han ska på imorgon.. Jag fick snällt följa med och välja Whiskey.. Inte riktigt min grej det där.. Ha ha!! Sen kunde vi inte enas om vad vi skulle äta och hamnade på Coop..

Pulvermos och korv med bröd.. Wow vilken brakmiddag.. Imorgon ska jag baka.. He he, vi får väl se hur det blir :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar