torsdag 28 oktober 2010

Torsdag

Supertrött både igår och idag.. Hade tänkt göra så mycket idag men vaknade lite på fel sida imorse.. Tog mig i alla fall ut till Höganäs för att hämta mina nya linser men eftersom jag hade huvudvärk väntar jag med att prova dem tills på lördag.. Handlat, diskat och pluggat Franska har jag i alla fall hunnit med.. Nyss hemkommen från Franska lektionen som kändes mycket bra.. Kapitlet vi håller på med nu handlar om mat :-D Frukt, grönsaker, hur man handlar osv.. Läxan till nästa gång handlar om att gå på restaurang.. Kommer ihåg en hel del faktiskt och det går framåt sakta men säkert..

Känns som luften har gått ur mig lite.. Hade koll på mina planer och höll fast vid det jag bestämt men nu faller det snart ihop.. Känner mig bara så trött att jag inte orkar ta itu med någonting för tillfället.. Hm, är väldigt besviken och arg på mig själv idag.. JÄVLA SKATA!!

3 veckor till Paris♥

1 kommentar: