söndag 17 oktober 2010

Ullared

I torsdes kl 06.50 rullade bilen från Helsingborg mot Ullared.. Mörkt, kallt och något sömnig.. Inte min grej att gå upp tidigt på morgonen.. Väl framme var det ingen kö och vi fick parkeringsplats ganska nära ingången.. Sen var det bara att hämta vars en kundvagn, gå in genom dörrarna och börja handla.. Lite roligt med nummer och färg på kundvagnarna.. Hörde en och annan efterlysning under de timmar vi gick omkring :-D
Marie är redo att shoppa loss.. Tyckte det var lite rörigare än jag mindes det sen mitt förra besök för typ 4 år sen men fyndade det gjorde jag.. Efter nån timme behövde vi lite energi och åkte upp till det nya fiket på tredje våningen.. En fralla och lite apelsinjuice sen var det dax att shoppa lite till..




Min kundvagn blev ganska full till slut.. Ny julstjärna, julgardiner, schampo, balsam, duschcreme, godis, dricka, lampa, kastruller, grytor, nya knivar, pussel, fotoalbum mm.. Notan slutade på 2991 kr :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar