söndag 17 oktober 2010

Fixaren

En bra kvinna reder sig själv.. Har haft det lite rörigt härhemma sen i torsdes.. Massor av grejor från Ullared som skulle sorteras upp.. Saker som skulle slängas, en del upp på vinden och sladdar som skulle spikas längst med listerna.. Tro inte Micke hjälpte till.. Åh nej det fick jag fixa själv.. Han hade annat för sig.. Hela lördagen fram till jag skulle börja jobba kl 16 höll jag på och hela dagen idag tills jag skulle hem till Annett.. Helt slut.. Ont i nacke och rygg plus att händerna och särskilt fingertopparna är lite ömma men fint blev det :-D

Nu har jag satt in alla bilderna från Paris som jag framkallat i mitt nya fotoalbum.. Det roade jag mig med igårkväll efter jobbet när Micke var på fest.. Nu är det bara 1 månad kvar tills jag ska åka dit igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar