onsdag 6 oktober 2010

1964

Idag kom det in en kvinna på jobb som skulle hämta paket. I en vagn satt hennes två barn, tvillingar ca 6 månader.. Hon såg ut att vara lite äldre än mig och jag bestämde mig för att tjuvkika på hennes leg hur gammal hon var.. (Måste visa leg vid uthämtning av paket) Hon var född 1964 och alltså 46 år.. Inte illa att bli med barn i den åldern.. Det finns hopp för oss oxå.. Ska bara få tummarna loss och börja om från början.. Vi har liksom hamnat i en djup svacka och jag känner mig inte riktigt redo just nu att ta steget fullt ut.. Det är ju så jobbigt men samtidigt är det ju inte bra att vänta för länge heller.. Tänk om det i själva verket är så att jag egentligen inte vill gå igenom allt jobbigt igen?? Usch, vilken hemsk tanke men kanske ett uns av sanning ändå?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar