tisdag 26 oktober 2010

Nätverksträff

Har varit i Göteborg med en kollega Marie på Nätverksträff. Vi tog tåget upp i söndes kväll eftersom det skulle börja redan kl 9 och fick bo på jättefint hotell. Det var riktigt givande och inspirationen fullkomligt flödade när vi träffade de andra deltagarna på måndag morgon kl 9. Massor med information, skratt och en del grupparbete.. En tävling hann vi med oxå och mitt lag vann när vi skulle gissa kändisar bakom galler :-D .. En massa god mat blev det oxå under dagen.. Kl 18 samlades vi i en bowlinghall där vi skulle tävla i femkamp.. Vi blev indelade i 3 lag och första grenen var att skjuta 10 ankor vilket jag var totalt värdelös på.. Jag träffade inte en enda anka.. Ha ha!! Lite bättre gick det i bilkörningen där jag blev 4:a.. Lite obehagligt att sitta i simulatorn och de varnade för att man kunde bli åksjuk.. Det kan jag förstå.. Sen var det golf och man skulle komma så nära hålet som möjligt.. Jag har aldrig spelat långgolf och var totalt värdelös igen.. Det får man bjuda på :-D Sen var det dax att köra racing på en jättestor bilbana.. Så många varv som möjligt på 3 minuter.. Det var jag ganska bra på.. Sista grenen för mitt lag var basket och det gick hyfsat.. Vi kom inte sist i alla fall när de räknade ihop resultaten.. Sen åt vi trerätters middag.. Förrätten gillade jag inget vidare men sjötungan var jättegod och så oxå Cheesecaken till efterrätt.. Vi hann med 30 minuters bowling efter maten och jag lyckades vinna :-D .. Jättetrevligt och många trevliga människor.. Marie och jag återvände till vårt hotellrum och flamsade och tramsade.. Som det kan bli när man är trött..


Hotellfrukost.. Mmmmm, så gott och lyxigt..


Vårt fina hotell..




Utsikt ner i lobbyn från vårt hotellrum.. Mysigt med den öppna elden och allt det röda.. Blev lite småkär i hotellet♥



Var bara tvungen att fota dukningen när vi skulle äta middag.. Så gulligt ♥♥
Nu är man hemma igen och tillbaka till verkligheten.. Det har varit verkligen trevligt och inspirerande.. Sen hade jag ju väldigt trevligt sällskap med mig :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar