lördag 2 oktober 2010

Hem Ljuva hem

Igår kunde vi äntligen flytta hem igen.. Borta bra men hemma är ju ändå bäst.. Tack till Mickes föräldrar och till min kära mamma♥ för allt.. Badrummet är superfint och jag blir lika chockad varje gång jag går in genom dörren.. Idag har jag varit på jakt efter lite diverse saker.. Hittade ett rött hjärta till tvålen som jag var tvungen att köpa.. Då fick jag köpa röda handdukar oxå..

En hjärtformad badrumsmatta blev det oxå.. Åh, det är så fint.. Nu fattas bara ett duschdraperi för att skydda fönstret som är lite dumt placerat + lite saker som jag beställt från Halens. Handdukshållare, toaborste, hyllor till schampo/duschcreme i duschen och en hållare till toapapper.. Har hittat med sugproppar som ska vara superbra.. Vill ju inte gärna borra en massa hål i mitt nya fina badrum.. Har fått nytt kylskåp oxå..
Såå fint sååå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar