tisdag 9 november 2010

Så lite tid

Så lite tid och så mycket att göra.. Känner mig något stressad faktiskt och undrar hur jag ska hinna fixa allt jag tänkt mig innan jag ska åka till Paris.. Har bara en ledig dag och det är på torsdag.. Då ska jag klippa mig och sen till optikern.. Efteråt blir det till att köra rundor och handla allt jag behöver och vill ha med mig.. Hm, lite dålig planering av mig måste jag erkänna..

Pratat med Annie idag och gjort upp lite planer inför Paris.. Ska bli så trevligt och underbart.. Träffat en fd arbetskamrat och fikat med henne på Väla.. Mycket trevligt, det var länge sen vi sågs.. Handlat och lagat middag.. Haft fint besök av utåtriktade Ulla och ätit världens största kanelbulle, planerat lite kampanjer och tradat lite allmänt.. Puh, nu är jag så trött att ögonen går i kors och jag ska somna till Johnny Depp i Sleepy Hollow..

Bonne nuit♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar