torsdag 11 november 2010

Skolkat

Idag har jag faktiskt (med mycket dåligt samvete) skolkat från franskan.. Kände bara att jag inte riktigt hann eller orkade med det idag.. Åkte hemifrån kl 8.30 för att klippa mig och färga håret.. Det tog ca 3 timmar och jag blev supernöjd.. Ska bara vänja mig vid att ha lugg oxå.. Träffade mamma och Helen för en fika på Fikboden.. Insåg att jag kanske borde investera i en foundation så vi åkte för att handla detta.. Köpte även ögonskugga och rouge.. Smink är inte riktigt min grej men nu ska det bli ändring på detta, ja lite i alla fall.. Lämnade mamma i Nyhamnsläge och sen var det dax för ett besök hos optikern.. Betalade linserna som de får skicka till mig när de kommer.. Stannade till på Höganäs keramik, Iittala outlet.. Köpte några presenter som ska med till Paris.. Vidare till Systembolaget och sen Väla.. Sista stoppet blev Familia där jag lyxade till det ännu mer med en ny väska.. Kom hem kl 18 och då var det bara att laga middag.. Nu är jag helt slut och går på sparlåga men nöjd med dagens inköp.. Eller, ja lite ångest över väskan har jag faktiskt.. Kanske borde jag väntat men den var ju så fin och den jag har är lite liten.. Det får inte plats så mycket i den.. Nu när jag ska ha linser är det ju bra om jag får plats med glasögonen i väskan fall i fall jag måste plocka ut linserna..

Undra om jag kan slänga bort Micke från soffan så jag kan titta på Harry Potter och den flammande bägaren?? Annars blir det god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar