måndag 15 november 2010

Kaos

Känner mig trött och helt speedad på samma gång.. Kroppen är slut men jag har svårt att komma till ro.. Funderar på så mycket just nu och för det mesta känns allting toppen men ibland bara rasar det i full nitti neråt.. Glad och lycklig över att jag ska åka till Paris och träffa älskade syster♥ men lite ledsen och besviken över andra saker.. Ibland är allt så svårt och kanske har jag lite för höga krav och förväntningar på saker och ting.. När det då inte blir som jag har tänkt mig känns det väldigt jobbigt.. Jag hade en plan, enriktigt bra plan tyckte jag själv men tyvärr (som vanligt) blev det inte alls som jag tänkt och idag är jag lite ledsen och besviken.. Lite arg på mig själv oxå för den delen..

Nöjd med min frisyr är jag i alla fall och det är ju alltid något.. Har fått väldigt många komplimanger :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar